[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره كنفرانس :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: برقراري ارتباط :: راهنماي پايگاه ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره همایش::
سازمان همایش::
برگزارکنندگان و حامیان::
تقویم همایش::
شرکت در همایش::
ارسال مقاله::
برقراری ارتباط::
تسهیلات پایگاه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: محورهای تخصصی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۴/۳ | 

 محور های همایش

  • مدیریت منابع انسانی
    • آینده پژوهی در حوزه منابع انسانی سلامت
    • ارزیابی و تعیین شایستگی های مورد نیاز بخش سلامت
    • برآورد منایع انسانی مورد نیاز بخش سلامت
    • میزان و علل ریزش نیروی انسانی بخش سلامت
    • نظام ارزیابی عملکرد منابع انسانی بخش سلامت بر اساس سطوح شایستگی
    • بهره وری منابع انسانی بخش سلامت
    • آسیب شناسی منابع انسانی بخش سلامت
    • تدوین شاخص ها و طراحی مدل های بومی تعالی منابع انسانی در منابع انسانی بخش سلامت
    • تحلیل استراتژیک منابع انسانی در سازمان ها با رویکرد مدل های موجود
    • طراحی و پیاده سازی نظام جذب شایسته محور در بخش سلامت
    • تدوین شاخصها و طراحی مدل های بومی تعالی آموزش و توانمندسازی منابع انسانی بخش سلامت
    • طراحی مدل جامع ارزیابی اثربخشی آموزش های سازمانی
    • طراحی مدل جامع  نیازسنجی آموزش های سازمانی
    • استقرار نظام ارزیابی عملکرد و رتبه بندی منابع انسانی
    • مدیریت استعداد و جانشین پروری

  • تحول اداری و بهبود سازمانی
    • ارزیابی فرهنگ سازمانی
    • رویکردهای ایجاد و توسعه راه حل های نو و خلاقانه در سازمان
    • بهره گیری از روشهای نوین بهبود مستمر در سازمان ها (کایزن، 5S ، شش سیگما، مدیریت ارزش و ...)
    • نیل به تعالی سازمانی از طریق تحول اداری و بهبود سازمانی
    • فرهنگ‌سازی برای تبدیل نقش دستگاه‌ها از تصدی‌گری به هدایتگری و تسهیل‌گری
    • اصلاح ساختار دستگاه‌های اجرای
    • اصلاح و مدیریت فرایندها
    • ایحاد و توسعه زیرساخت­ ها برای برنامه محوری شدن مراکز آموزشی، درمانی و اداری مالی
    • رویکردهای چابک سازی مراکز آموزشی، درمانی و اداری مالی
    • ارزیابی و بهبود کیفیت ارائه خدمات
    • اعتباربخشی موسسات آموزشی، درمانی و اداری مالی
    • استقرار ارزیابی عملکرد سازمان و مدل های تعالی سازمان

  • مدیریت مالی، بودجه و اقتصاد مقاومتی
    • محاسبه قیمت تمام شده خدمات
    • حسابداری بخش عمومی در حوزه سلامت (چالش ها و فرصت ها)
    • استاندارد های حسابداری بخش عمومی
    • بودجه بندی بر مبنای عملکرد
    • استقرار نظام تحصیل به موقع درامدها براساس قانون
    • استقرار نظام تخصیص و توزیع به موقع منابع مالی بر مبنای عملکرد
    • ترویج و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در دانشگاه های علوم پزشکی
    • آینده نگاری نظام مالی بخش سلامت
    • بودجه ریزی اثربخش در تحقق اقتصاد مقاومتی
    • مدیریت سرمایه های مالی سازمان در راستای نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی
    • چالش ها و راهکارهای تامین منابع مالی پایدار
    • چالش ها و راهکارهای پویایی و اثربخشی به منظور کارآمدی بیمه در نظام سلامت
    • نوآوری و تجاری سازی دانش
    • چالش ها و راهکارهای جیره بندی خدمات در نظام سلامت
    • مدل های جذب گردشگران سلامت در صنعت گردشگری
    • مدیریت منابع و خرید راهبردی سلامت

  • توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری
  • فرهنگ سازی، آموزش، توانمندسازی و ترغیب مردم در استفاده از خدمات الکترونیکی
  • خدمات الکترونیکی سلامت (مانند پرونده الکترونیک سلامت، درمان از راه دور، نسخه نویسی الکترونیک و...)
  • خدمات الکترونیکی سلامت (چالش ها و  فرصت ها)
  • مدل های کسب و کار الکترونیک سلامت
  • رایانش ابری در حوزه سلامت
  • حکمرانی فن آوری اطلاعات در حوزه سلامت (چارچوب ها، استاندارد ها و...)
  • فن آوری اطلاعات سلامت سبز
    •   تدوین نقشه راه و برنامه منسجم و مصوب به منظور تحقق هوشمندسازی اداری
    •   تدوین دستورالعمل واحد حقوقی، فنی و مدیریتی برای تبادل داده و اطلاعات بین نهادهای بهداشتی و درمانی
    •   ضعف در زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری
    •   راهبردها و برنامه های توسعه دسترسی مردم به ارائه خدمات
    •   ارزیابی فن آوری اطلاعات

  • مدیریت فضای فیزیکی، تجهیزات و ملزومات پزشکی و اداری
    • مدیریت نگهداشت منابع فیزیکی
    • مدیریت پروژه، کنترل پروژه
    • استاندارد سازی فضاهای فیزیکی (بیمارستانها، مراکز درمانی و ...)
    • راهکارهای مشارکت ذینفعان (پزشکان، پرستاران، بیماران و همراهان) در طراحی فضاهای درمانی
    • ایزو
    • مدیریت و بهینه سازی مصرف انرژی در بیمارستانها و مراکز درمانی
    • تجهیزات نوین پزشکی
    • بیمارستان سبز، بیمارستان ایمن، بیمارستان سیار و یا بیمارستان های  نسل جدید
    • نیازسنجی، خرید و نگهداشت تجهیزات پزشکی
    • نیازسنجی، خرید و نگهداشت دارو و ملزومات پزشکی

  • اخلاق حرفه ­ای، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم
    • کدهای رفتاری اخلاقی (code of conduct) برای مشاغل مختلف
    • مدل های جبران خسارات وارده به شهروندان در اثر قصوردر ارائه خدمات
    • پاسخگویی به انتظارات غیر طبی گیرندگان خدمات سلامت
    • تکریم ارباب رجوع و سنجش میزان رضایتمندی مردم
    • توسعه بهره­مندی از سامانه سامد

  • توسعه مشارکت ­های بخش خصوصی، سمن­ ها و خیرین
    • هزینه اثربخشی روشهای مختلف بکارگیری منابع انسانی
    • راهبردهای مختلف مشارکت بخش خصوصی به تفکیک حوزه های همایش
    • واگذاری/ مشارکت بخش غیر دولتی در ساخت و تجهیز بیمارستان ها و فضاهای درمانی(احتمالا با بند فوق همپوشانی دارد)
    • مدل های اقتصادی برای ایجاد جذابیت در سرمایه گذاری  بیمارستانهای دولتی
    • بازارهای نوظهور (فرصت های سرمایه گذاری در بحث سلامت)
    • هزینه اثربخشی روشهای مختلف بکارگیری منابع انسانی
    • امکان سنجی واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت
    • ارزشیابی اثربخشی و کارایی (اقتصادی) خدمات سلامت و خدمات پشتیبانی واگذاری یا واسپاری شده
    • الزامات و تجربیات مشارکت بخش غیر دولتی در ارائه خدمات
    • توانمند سازی سازمان های غیر دولتی در ارائه خدمات
    • چالش ها و راهکارهای جذب و توسعه مشارکت خیرین و داوطلبان سلامت
    • معرفی سازمان های موفق مردم نهاد 
  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


کد امنیتی را در کادر بنویسید >
::
دفعات مشاهده: 824 بار   |   دفعات چاپ: 43 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
دومین همایش ملی و چهارمین همایش دانشگاهی پژوهش در توسعه مدیریت و منابع نظام سلامت The 2nd National Congress and 4th University Conference on Research in The Administration and Resources Development of Health System
Persian site map - English site map - Created in 0.046 seconds with 852 queries by yektaweb 3461